ul.Wieluńska 50
97-360 Kamieńsk
446817-123
446817-591
446817-153
01 stycznia 2011 14:28 | Komunikaty
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. z 2005 r, Nr 200, poz. 1651) Urząd Miejski w Kamieńsku posiada elektroniczną skrzynkę podawczą.
Z pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu) mogą załatwić sprawę bez konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.
Jak korzystać z ESP?
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
4 kroki - jak wysłać dokument?
KROK I
Zalogowanie się i wybór właściwego formularza - Aby dotrzeć do właściwego wniosku należy w pierwszej kolejności wybrać odpowiedni urząd z „katalogu usług”. Po czym w karcie „opis usługi” wybrać właściwy formularz umożliwiający złożenie wniosku (dostępny w części „Formularz”)
KROK II
Wypełnienie wniosku - Należy wypełnić odpowiednie pola w poszczególnych sekcjach. Aby zapisać formularza kliknij „zapisz” – wniosek zostanie zapisany w dziale „moje dokumenty”, w sekcji „dokumenty robocze”.
KROK III
Wysłanie wniosku - Aby wysłać wniosek należy przejść do edycji dokumentu, następnie podpisać go kwalifikowanym podpisem elektronicznym (klikając przycisk „podpisz”), po czym wysłać do właściwego urzędu
Aktualnie na stronie
przebywa 48 osób